luv

Tuesday, February 22, 2011

CERITERA DUNIA...

Hidup nie ibarat putaran roda. Kadang-kadang kita di atas dan kadang-kadang kita di bawah. Kadang-kadang kita gembira dan kadang-kadang kita menangis. Kadang-kadang kita duka dan kadang-kadang kita suka (dah berapa banyak kadang da...hahahahahaha). Semua ini adalah lumrah alam. So walau macam mana susah pun kita nak terima putaran hidup ini but still kita kena face it jugak kan.

Sebagai manusia biasa, kita tidak akan lari dari rasa down, marah, gembira, benci, meluat dan segala macam rasa di dunia ini. Ini semua adalah lumrah alam. Walau pahit untuk kita telan but still kena telan jugak kan.. Betul x kawan-kawan??? (Sila cakap betul....kalu tidak jangan baca entry ini lagi....wow...mengugut....hahahahahaha).

Pernah tak kadang-kadang kawan-kawan terasa yang dunia ini seakan mengejek kawan-kawan???Pernah tak??? Honestly sekarang nie AA rasa benda tu. Entah la....AA pun tak tahu nak cakap macam mana. Tapi yang AA rasa sekarang nie, AA TAK SUKA PERASAAN MACAM INI......HELP!!!!HELP!!!!! AA tak nak rasa macam nie.......sob..sob..sob....

okey la....kita sambung kat entry yang akan datang...mesti korang semua tertanya-tanya apa yang AA rasa dan macam mana perasaan "dunia seakan mengejek ku" nie kan...hehehehe....okey next entry AA akan cerita kat korang k.......OKEYBYE!!!!

No comments:

Post a Comment