luv

Monday, August 29, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...


Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri.
Maaf zahir dan batin kepada semua.


Tahun nie raya yang tak best bagi AA sebab 1st day raya AA still ada kat KL lagi. Selalunya AA akan balik ke kampung belah ayah AA kat Negeri Sembilan sehari or dua hari sebelum raya. Suasana kat kampung sangat best. Tapi tahun nie AA akan pulang ke kampung malam raya pertama. Sedih nya. Tak boleh ikut makcik pakcik pergi raya pada raya pertama. huhuhuhu... Apa-apa pun nasib ada ibu dan ayah kat KL nie. Tak la sunyi sangat. Cuma takda uwan, atau, makcik dan pakcik dan sepupu sepapat je la...huhuhuhu

Apa-apa pun AA nak mengambil kesempatan ini nak mintak maaf kat semua andai kata AA ada terguris hati, terlepas cakap, terkasar laku, terlebih perbuatan. Ampun maaf dipinta. Semoga raya tahun ini lebih bermakna dari raya sebelumnya bagi anda sekeluarga.

Pesanan dari penaja. Berhati-hati di jalan raya, Biar lambat asalkan selamat. Sebelum pulang ke kampung, pastikan semua elektrik dan gas di rumah anda dipadam dan tingkap serta pintu pastikan anda kunci dengan betul bagi mengelakkan tetamu yang tidak diundang ke rumah anda.



SELAMAT HARI RAYA!!!!!


~credit to mr. google~

No comments:

Post a Comment