luv

Sunday, May 1, 2011

DOSAKAH AKU???

"3 ari b'turut2 x b'tegur putus sedara tau....
Kn b'dose nmenye tu...
Memutuskn sedara seislam"

betul cakap ko wahai sahabat ku.....tapi bagaimana aku nak ikhlaskan hati aku maaf kan orang yang dah buat aku sakit hati sedangkan dia tak ada effort langsung nak minta maaf jugak????huhuhuhu....DOSA KAH AKU??????
ya allah maaf kan hamba mu ini kerana bersikap sedemikian rupa....huhuhuhuhu......


wahai sahabat ku..terima kasih sangat keran ko sudi mengingatkan aku tentang perkara ini...
aku sangat menghargai nya wahai sahabat ku....
insyallah...mungkin satu hari nanti dengan izin dari ALLAH S.W.T
akan terbuka pintu hati aku untuk memohon kemaafan dari dia...
walaupun sebenarnya aku tahu perkara ini bukan salah aku sepenuh nya....
dao kan la wahai teman ku.....


"ya allah ya tuhan ku...
aku hamba mu yang hina ini berdoa kepada mu ya tuhan ku...
buka kan la pintu hati ku ini untuk memaafkan dia ya allah....
aku tahu aku telah melakukan dosa dengan memutuskan untuk tidak berbaik dengan die
ya allah....
niat ku hanya satu...
aku hanya mahu dia sedar
bahawa sebenarnya bukan semua kawan boleh dia perlakukan sedemikian rupa...
maafkan la dosa hamba mu ini ya allah....
kau buka kan la pintu hati aku untuk memaafkan dia ya allah....
jika benar dia adalah kawan terbaik ku ko pulih kan la hubungan ini....
jika sebaliknya kau jauhkan la dia dari ku ya allah......"

amin......




No comments:

Post a Comment