luv

Friday, May 13, 2011

PERTEMUAN DAN PERPISAHAN (PART 6)

dear diaries....


ini ialah entry terakhir AA pasal pertemuan dan perpisahan...semoga semua kawan-kawan AA rasa dihargai dan AA nak cakap kat semua yang AA sayang korang sangat2...korang la kawan2 yang paling happening yang AA dapat dari Allah.....enjoy and thankful coz kenal each one of u guys.....


dan sebagai penutup...ini ialah kawan2 AA yang selalu membantu dan menumpang kan AA ke class, supermarket, jalan2, dan ke mana saje. mereka la yang selalu bawak AA dan ayien jalan2... terima kasih sangat2 kat korang semua....hanya tuhan dapat membalas jasa baik anda semua.....









kepada kawan-kawan AA....izyan najlaa, noor mazleen dan juga noor hazmida... AA sangat sayang sangat dengan anda bertiga. terima kasih kerana anda bertiga sudi menjadi AA sebagai kawan anda. terima kasih kerana sudi menumpangkan AA ke class. terima kasih kerana sudi bawa AA jalan-jalan. k.lyn terima kasih kerana sudi tunjuk kan jalan2 kat meru dan kuala selangor. mida..terima kasih kerana sudi bawa aku g jalan-jalan dan najlaa thanks sebab suka bawa aku g pasar malam. thanks semua...akan ku ingat semua jasa2 kalian..aku pun nak ucap kan sorry if aku ada wat salah dengan korang, aku emo kat korang, aku cakap lepas dengan korang or aku macam tak endah kan korang. sorry sgt2...aku sangat enjoy masa trip kita ke melaka. aku dapat makan banyak benda. sayang trip ke genting masa valentine tak kesampaian kan...huhuhuhu... tak pe, maybe next time..anyway jangan lupa kat aku...AKU SAYANG KORANG JUGAK!!!! jangan lupa aku tau.....XoXo....

No comments:

Post a Comment