luv

Sunday, January 29, 2012

B.F.F.





Setelah hampir setengah tahun kami tidak dapat berkumpul akhirnya semalam kami dapat berkumpul kembali. Tapi sayang bukan semua ahli group kami ada untuk perjumpaan kali ini. Setelah beberapa kali plan untuk hang out together terpaksa di batal kan, akhirnya semalam kami dapat berkumpul semula. Hanya ayien saja tak dapat berkumpul sekali di sebabkan dia telah pulang ke tahah tumpah darahnya di negeri Terengganu darul Iman.

Perkenalan kami telah terjalin sekian lama. (che2..mcm ayat novel tak???hahaha) Kami di pertemuakan di sebuah institusi pengajian tinggi awam yang terletak nun jauh beribu batu di timur Malayasia ya itu negeri Terengganu. Persahabatan kami terjalin sejak semester pertama hingga la tamat pengajian diploma dan terus terjalin hingga kami mendapat segulung ijazah dan di harap akan terus terjalin hingga kesyurga yang kekal abadi.

Pelbagai cabaran dugaan dan masalah yang telah kami tempuhi dan kami masih lagi bersama walaupun ada juga ahli group kami yang telah tidak lagi bersama kami atas sebab yang tak dapat kami elakkan. Namun bagi AA mereka masih lagi kawan AA. Sebenarnya banyk cerita dan kenangan yang telah kami tempuhi dan hadapi bersama.

Apa-apa pun selepas ini waluapun kita dipisahkah oleh kekangan waktu, jarak dan keadaan AA berharap sangat kita jangan lupa ataupun lost contact. Walaupun kalian selepas ini akan pulang dan bermaustatin di negeri kelahiran masing-masing dan akan membina kerjaya dan keluarga AA harap kenangan kita bersama tidak sama sekali kalian lupakan. Selamat menempuh fasa baru dalam hidup kita. Bagi AA sama ada kawan sekolah, kawan university, kawan sekerja ataupun kawan-kawan di laman sosial anda adalah kawan terbaik AA selamanya. Tidak ada istilah kawan sekolah lebih baik dari kawan university ataupun sebaliknya. Ingatlah kawan yang pernah sama-sama kita masa suka dan duka adalah kawan kita dunia akhirat walaupun kadang-kadang perselisihan faham itu terjadi namun tak kan hanya kerana 1 kesalahan yang mereka buat kita mahu melupakan kebaikkan yang selama ini merekah pernah buat untuk kita.

AA doakan yang terbaik untuk kalian semua.. Enjoy pic yang sempat kami ambik semalam. Namun alangkah baiknya andai ayien ada sekali.:( no worries next time kita rancang tuk bercuti bersama-sama ya. So sila la kumpul duit dari sekarang. (harap-harap impian untuk bercuti bersama-sama ini akan menjadi kenyataan satu hari nanti walaupun kita kena cancelkan plan kita banyk kali..hahahahaa). Sebelum terlupa thanks Ina sebab sudi antar and ambik AA dekat rumah and belanjar AA semalam. Next time everything on me. hehehe....(ooppss terlupa kalu bab drive bukan on me..hahaha) same goes to others. Insyallah if i da kerja next meeting on me k.... in term of meal..hehehehe..... Maybe kita leh plan to bagan and stay a night at Fatin's house??? eemmm sound good..and make sure ayien pun ada gak...baru best.....

Okay lah enjoy the pic.....







No comments:

Post a Comment